آموزش ادیت با موبایل حرفه ای

سئو چیست و چرا مهم است؟

سئو چیست و چرا مهم است؟

احتمالاً صدها بار شنیده اید که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است. اما آیا واقعاً می دانید سئو چگونه کار می کند ؟ حتی اگر درک اولیه ای از آنچه که مستلزم آن است داشته باشید، ممکن است هنوز درک کاملی از این فرآیند پیچیده و چندوجهی نداشته باشید.

سئو از عناصر متعددی تشکیل شده است، و دانستن اینکه آنها چیستند و چگونه کار می کنند، برای درک اینکه چرا سئو بسیار مهم است، کلیدی است. به طور خلاصه، سئو بسیار مهم است زیرا وب سایت شما را بیشتر قابل مشاهده می کند و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل بازدید کننده گان به مشتریان است. ابزارهای SEO را که می توانید برای رتبه بندی بهینه استفاده کنید ، بررسی کنید .

همچنین ابزار ارزشمندی برای آگاهی از برند، ایجاد روابط با مشتریان جدید  و قرار دادن خود به عنوان یک متخصص معتبر و قابل اعتماد در حوزه کاری شما است. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد سئو بدانید و چرا موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی حیاتی است.

عناصر حیاتی بازاریابی سئو

 

کلید واژه ها یا کلمات کلیدی

روزهایی که کلمات کلیدی تنها تکنیک سئو مهم بودند، گذشته است، اما این بدان معنا نیست که آنها دیگر کارایی ندارند . امروزه کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق، دقت در انتخاب و استفاده خردمندانه در محتوای شما قرار گیرند تا تاثیرگذار باشند.

اما کلمات کلیدی دقیقا چیست؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مشتریان بالقوه برای یافتن محتوای آنلاین از آنها استفاده می کنند و سپس برندها می توانند برای ارتباط با مشتریان بالقوه ای که به دنبال محصولات و خدمات آنها هستند استفاده کنند.

هنگام انجام مراحل کلیدی تحقیق کلمات کلیدی ، مهم است که به دنبال مواردی باشید که دارای نرخ جستجوی بالا و رقابت کم هستند. همراه با یک کلمه کلیدی اولیه باید کلمات کلیدی ثانویه و ثالثی نیز داشته باشید زیرا آنها هم ارزشی برای کسب و کار شما دارند. در نهایت، از کلمات کلیدی برای بهینه سازی تمام عناوین، URL ها و سایر عناصر سئوی درون صفحه خود استفاده کنید.

محتوا ها 

محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که برای دستیابی و جذب مخاطب از آن استفاده می کنید. ایجاد یک محتوای مناسب برای سئو ی سایت یک امر ضروری است.

به عنوان مثال، اگر شما یک کارشناس باغداری و کشاورزی هستید و می خواهید بازید سایت خود را افزایش دهید، ممکن است یک سری وبلاگ در مورد باغبانی، انتخاب گونه های مناسب گیاهان، نکات رشد و موارد دیگر منتشر کنید. وقتی شخصی که می‌خواهد درباره باغبانی بداند به، گوگل میرود و در مورد این موضوعات جست و جو میکند و سایت شما برای او ظاهر می‌شد و می‌توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند با آن مشتری ارتباط برقرار کنید. نتیجه  این است که به عنوان مثال، زمانی که زمان خرید یک گیاه فرا رسید، سایت شما  اولین سایتی  باشد که به ذهن آن مخاطب  خطور کند.

محتوای امروزی باید آموزشی، اما در عین حال جالب، مرتبط و قابل اشتراک گذاری باشد.

سئو خارج از صفحه 

سئوی خارج از صفحه شامل شیوه های بهینه سازی خارجی است که خارج از سایت شما اتفاق می افتد.

تکنیک اصلی مورد استفاده برای سئوی خارج از صفحه، ایجاد بک لینک است، زیرا بک لینک های با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما با ارزش و با کیفیت است که به ایجاد اعتبار کمک می کند.

تاکتیک های زیادی برای ایجاد بک لینک وجود دارد، و برخی از بهترین روش های فعلی شامل وبلاگ نویسی ، ایجاد تعداد زیادی اینفوگرافیک که به شدت به اشتراک گذاشته می شوند و استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در محتوای خود است.

سئوی محلی

سئوی محلی اهمیت بسیار زیادی برای یک سایت دارد زیرا افراد زیادی از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. این روزها، ۶۰٪ از همه جستجوها بر روی یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود و تقریباً نیمی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند .

بنابراین، فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید، سپس سئوی محلی اطمینان حاصل می کند که وقتی مردم منطقه شما به دنبال بهترین رستوران های شهر می روند، با سایت شما روبرو می شوند.

در کنار استفاده از کلمات کلیدی محلی، دیگر روش‌های سئوی محلی شامل ایجاد  فهرست راهنما، ایجاد صفحات مکان خاص برای سایت شما، و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما است.

تاثیر سئو برای سایت ها و کسب و کار ها

یکی از مهمترین کارکردهای سئو افزایش بازدید است، به این معنی که مشتریان بالقوه هنگام جستجوی چیزی که شما باید ارائه دهید، راحت تر شما را پیدا کنند.

هرچه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد جدیدی شما را ببینند و به سایت شما مراجعه کنند، بنابراین افزایش رتبه صفحه ارگانیک بسیار مهم است. هرچه تلاش‌های شما در سئو مؤثرتر باشد، رتبه شما بالاتر می‌رود و بازدید بهتری خواهید داشت.

اگر می‌خواهید افراد بیشتری وب‌سایت شما را از طریق یک موتور جستجو پیدا کنند، باید از روش‌های سئو استفاده کنید که به شما کمک می‌کند در بین پنج موقعیت برتر و در حالت ایده‌آل رتبه یک قرار بگیرید.

درباره‌ی حسین موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پشتیبانی