آموزش ادیت با موبایل حرفه ای

چطور پستمون رو به اکسپلور ببریم

راز های ورود به اکسپلور اینستاگرام

رفتن به اکسپلور اینستاگرام و فرستادن پست ها به اکسپلور مهم ترین خواسته هر شخصی است که در اینستاگرام فعالیت دارد و به همین خاطر بسیاری از افراد که پست هاشون وارد اکسپلور اینستاگرام نمیشوند، گله مند هستند و این سوال را میپرسند که چرا پست هام به اکسپلور نمیره؟ دلایل زیادی وجود دارد که باعث میشود پست های شما وارد اکسپلور نشوند .با این حال باید چیکار کنیم پست هامون بره اکسپلور؟ اصلا نیاز نیست نگران این موضوع باشید. ما در این مقاله روش های رفتن به اکسپلور اینستاگرام را برای شما توضیح میدهیم ، اما در ابتدا باید چند نکته را بدانید که چیزهایی با عنوان پنل اکسپلور اینستاگرام ، ثبت نام در اکسپلور اینستاگرام ، ربات ورود به اکسپلور اینستاگرام و خریدن اکسپلور اینستاگرام وجود ندارد و اگر با افرادی برخورد کردید که این ادعاها را کردند بدانید چیزی جز کلاه برداری نیستند.راز های ورود به اکسپلور اینستاگرام حل مشکل قلم استوری اینستاگرام_کلیک کنید

 

اکسپلور اینستاگرام چیست؟ 

 

به طور ساده قسمت instagram explore بخشی در اینستاگرام هست که با علامت ذره بین در نوار پایین صفحه اینستاگرام دیده میشود. اکسپلور اینستاگرام شامل پست هایی از افرادی که آنها را دنبال نکرده اید و الگوریتم اینستاگرام معتقد است که ممکن است که شما آنها را بشناسید و بخواهید آنها را فالو کنید. این صفحه در واقع بخشی است که اینستاگرام برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند بر محتوای خود نظارت کنند. صفحه اکسپلور اینستاگرام، کلکسیونی از تصاویر، ویدیو ها و ریلز های عمومی هست، چیدمان و محتوای صفحه اکسپلور هر کاربر با سایر کاربران تفاوت دارد. بنابراین شما به عنوان یک کاربر، پست هایی را در صفحه اکسپلور خود میبینید، که علاقه بیشتری به آنها دارید. اینستاگرام برا شناسایی پست ها و محتوای مورد علاقه شما از یک الگوریتم خاص استفاده میکند. اما سوالی که در ذهن شماست این است که چطور پست های خود را وارد اکسپلور کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با ترفند های رفتن به اکسپلور اینستاگرام آشنا شوید.

 

چطور وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

 

۱- معرفی پیج به الگوریتم اینستاگرام

 

اولین کاری برای اینکه پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام ببرید،باید به اینستاگرام بفهمانید، که کسب و کار، شغل و پیج شما در چه زمینه ای هست، خوب حالا میگید چطور؟

• یکی از راه های معرفی موضوع پیج به الگوریتم اینستاگرام، استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط با موضوع پیج در پست ها و استوری هاست، حتما موقع ارسال پست یا استوری از هشتگ های مربوط به موضوع پیجتون استفاده کنید تا الگوریتم اینستاگرام راحت تر موضوع پیج شما رو بفهمه.

• دومین راه برای معرفی موضوع پیج به الگوریتم اینستاگرام، استفاده از دسته بندی مرتبط در پیج های بیزینسی هست، اگر توجه کنید پیج هایی را میبینید، که زیر پروفایل آنها لقب یا شغل هایی زده شده مثل بلاگر، خواننده، سازنده ویدیو و… شما هم باید دسته مرتبط با موضوع پیج خودتون رو انتخاب کنید تا الگوریتم اینستاگرام راحت تر به حوزه فعالیت شما پی ببره. اگر با نحوه بیزینسی کردن پیج آشنایی ندارید پیشنهاد میکنم، مقاله آموزش بیزینسی کردن پیج اینستاگرام رو مشاهده کنید.

رفتن به اکسپلور اینستاگرام

 

۲- شناسایی مخاطب هدف

 

دومین موردی که باید برای رفتن پست هاتون به اکسپلور رعایت کنید اینه که مخاطبان هدفتون رو شناسایی کنید. خوب چطور؟ نگاه کنید ببینید حوزه کاری خودتون در مورد چی هست. برید از پیج های رقباتون دیدن کنید و پیج های کسانی که بیشتر موفق بودند را پیدا کنید، ببینید که آنها در چه موضوعاتی محتوا و پست تولید میکنند، شما هم دقیقا همانطور محتوا تولید کنید. به این چیز ها دقت کنید: موضوع پست هاشون، کاور پست هاشون، هشتگ هاشون و چیز های دیگر…

 

۳- گرافیک بالای پیج

 

سومین مورد و مهم ترین مورد ظاهر پیج شماست، شما باید ظاهر پیج خود را با کاور های مناسب، زیبا کنید، تا هم مخاطب از دیدن اون لذت ببره و هم محتوا ی شما نزد الگوریتم اینستاگرام با ارزش بشه. برای پست های خود حتما از کاور پست استفاده کنید و با استفاده از کاور هایلایت ها آماده به هایلایت های پیج خود ظاهر جذابی بدید.

ترفند های رفتن به اکسپلور اینستاگرام

 

۴- استفاده از لوکیشن

 

یک راه دیگه ای که میتونه بازخورد پست شما رو زیادتر کنه و باعث رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام بشه، استفاده از موقعیت مکانی یا لوکیشن هست، موقع ارسال پست، حتما لوکیشن محلی که هستید را به پست خود اضافه کنید، تاثیر این مورد را بعد از ارسال پست در قسمت آمار پست ببینید، که پست شما از لوکیشن چه مقدار بازدید گرفته است.

روش های رفتن به اکسپلور اینستاگرام

ایده برای کال تو اکشن _ کلیک کنید

 

۵- استفاده از پست های اسلایدی

 

در حال حاضر پست های اسلایدی در اینستاگرام بیشتر از ویدیو ها و پست های تک اسلایدی بازخورد دارند پس سعی کنید که اکثر پست هاتون چند اسلایدی باشند، حالا میخاید بگید چه فرقی دارن؟ ببینید شما وقتی پست چند اسلایدی به اشتراک میزارید، اون پست دو الی سه دفعه در صفحه هوم فالور هاتون نشون داده میشه، یعنی اگه موقعی که پست رو ارسال کردید و فالورتون بهش واکنش نداد اینستاگرام دو دفعه دیگه اون پست رو بهش نشون میده که باهاش تعامل برقرار کنه و این یک امتیاز عالی برای پست شماست، اما پست های ویدیویی یا تک اسلایدی این امتیاز رو ندارند.

 

۶- استفاده از Reminders

 

یکی دیگه از کارهایی که باید انجام بدید استفاده از اعلان ها هست، یعنی شما در استوری هاتون مخاطب رو با روش های گوناگون ترغیب کنید که زنگوله پیج شما رو روشن کنه، که موقعی که شما پست ارسال کردید برای اون شخص اعلان فرستاده بشه و بیاد پست جدید شما رو ببینه، که این تاثیر خیلی خوبی برای پست های شما داره. از مخاطب بخواید که مثل ویدیو زیر اعلان های پیج شما رو روشن کنه.

 

۷- تعامل اصولی در اینستاگرام 

 

لطفا به این مورد خوب دقت کنید، وقتی که پست خودتون رو ارسال کردید، وارد یکی از هشتگ هایی که زیر پستتون زدید بشید و به قسمت پست های جدید در اون هشتگ برید و با اون پست ها تعامل برقرار کنید، پست ها رو لایک کنید و براشون کامنت بزارید، این کار رو تا نیم ساعت بعد از ارسال پستتون انجام بدید. بعد از این که نیم ساعت با پست های هشتگ ها تعامل برقرار کردید، به پست خود برگردید و کامنت های پست خودتون رو با سرعت خیلی پایین جواب بدید. در جواب به کامنت ها یک تشکر کنید از کسی که کامنت گذاشته و یک سوال مرتبط با پست هم ازش بپرسید. این کار باعث میشه این شخص دوباره برگرده روی پست شما و برای بار دوم با پست شما تعامل برقرار کنه.

 

۸- زمان انتشار پست 

 

یکی از مهم ترین عوامل برای اینکه پست شما بازخورد خوبی بگیره و وارد اکسپلور اینستاگرام بشه اینه که پست خودتون رو در بهترین زمان انتشار بدید.خوب حالا چطور بفهیم بهترین زمان انتشار پست چه ساعتی هست؟ ببینید شما باید یک تحلیل خیلی ساده انجام بدید، مثلا: پیج شما در مورد فروش لباس زنونه هست، خوب مخاطب های هدفتون یا فالور های شما کیا هستند؟ بله درسته خانم های خانه دار؛ حالا شما بیاید در نظر بگیرید که خانم خانه دار ممکنه چه ساعتی بیشتر در روز آنلاین باشه؟ مطمئنا یک خانم خانه دار ساعت ۱۲ ظهر یا ۷ صبح یا ۶ عصر آنلاین و مشغول فضای مجازی نیست پس این ساعات مناسب انتشار پست نیست، یک خانم خانه دار معمولا ساعت ۹ و نیم شب دیگه تموم کاراشو و انجام داده و بعدش میره سراغ موبایل و فضای مجازی، پس بهترین ساعت انتشار پست ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه تا ۱۰:۳۰ دقیقه هست. توجه کنید این فقط یک مثال بود شما هم دقیقا باید همینطور مخاطبان هدف خودتون رو تحلیل کنید و بهترین ساعت انتشار پست رو مشخص کنید.اگه پست شما در ساعت مناسبی منتشر بشه بیشتر فالور هاتون اون رو میبینند و همین باعث اکسپلوری شدن پست شما میشه.

 

۹- تولید محتوای با کیفیت

 

خواهشا هر چیزی دم دستتون رسید پست نکنید!!! محتوایی تولید کنید که برای مخاطب هاتون جذاب و کاربردی باشه، اگه محتوایی تولید کنید که هیچ دردی از مخاطب دوا نکنه هیچ فایده ای براتون نداره و مخاطب هاتون باهاش تعامل برقرار نمیکنند. مثلا اگه فروشنده هستید و میخواید یک کرم صورت بفروشید نیاید یه دونه عکس از اون کرم بگیرید و برای پست ارسال کنید. به جای اینکار بیاید یه کاور برای پستتون درست کنید و تیترش رو آموزش بنویسید نه فروش!! مثال: آموزش استفاده از کرم ضد آفتاب؛ تو اون پست بیاید و خصوصیات و نحوه استفاده از اون کرم رو توضیح بدید. اینطور خیلی راحت مخاطب با پست شما تعامل برقرار میکنه و با دیدن ویژگی های اون کرم میاد و حتما ازتون خرید میکنه. پس در ساخت پست دقت زیادی کنید و محتوای بی کیفیت به اشتراک نزارید.

چطور به اکسپلور برویم

 

۱۰- پاکسازی اکسپلور

 

مورد بعدی که باید رعایت کنید اینه که روزانه اکسپلور خودتون رو پاکسازی کنید، خوب چطور؟ هر روز نیم ساعت وقت بزارید و پست هایی که به صفحه اکسپلور خودتون اومدند رو چک کنید، پست هایی که به موضوع پیجتون ربط دارند رو سیو کنید و پست هایی که ربطی به محتوا و موضوع پیج شما ندارند رو پاک کنید، چطور؟ بالای همون پست روی سه نقطه کلیک کنید و روی گزینه به این علاقه ای ندارم کلیک کنید. به همین راحتی!! سعی کنید هر روز این کار رو انجام بدید تا پست های بی ربط به موضوع پیجتون وارد اکسپلور شما نشن.

 

۱۱- تیتر مناسب و جنجالی

 

حتما برای پستی که میخاید ارسال کنید یک تیتر جنجالی بنویسید که مخاطب با دیدن اون تیتر ترغیب بشه و روی پست شما کلیک کنه. مثل همین تیتری که من برای مقاله خودم زدم: راز اکسپلور کشف شد؛ شما هم برای پست هاتون در اینستاگرام از تیترهای جنجالی به همین شکل استفاده کنید. از این مثال ها میتونید ایده بگیرید برای تیتر پست هاتون: ۳ روش افزایش فالوو، ۵ ترفند برای پاکسازی پوست، با این ترفند از شر موخوره راحت شو، کاربردی ترین ربات های تلگرام، ۳ راه برای موفقیت در اینستاگرام، بهترین روش برای رفع فلان مشکل

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم

 

۱۲- فعالیت اصولی در اینستاگرام

 

دوست عزیز وقتی پیج شما پیج کاری و مثلا در مورد خدمات زیبایی هست نیاید برید هشتگ هایی که به پیجتون ربطی ندارند فالو کنید یا بیاید داخل قسمت سرچ چیزی که مربوط به پیجتون نیست سرچ کنید. مثلا عکس تتلو با سحر قریشی😂؛ یا مورد دیگه که باید بهش توجه کنید اینه که پست هایی که سیو و شَیر یا ارسال میکنید فقط مربوط به محتوا و موضوع پیجتون باشه، مثلا پیجت خدمات زیبایی هست پست های مربوط به ناخن کاری رو سیو نکن یا پست های فان و انگیزشی رو سیو و ارسال نکن، در کل تمام فعالیت شما در اون پیج باید به موضوع پیجتون ربط داشته باشه، اگر در پیجتون کارهای بی ربط به موضوع و محتوای پیجتون انجام بدید پست های شما هیچ وقت به اکسپلور نمیرن!!!

 

۱۳- درخواست به اقدام یا کال تو اکشن

 

حتما در پست هاتون از این تکنیک یعنی کال تو اکشن استفاده کنید، یعنی از مخاطب بخواید که پست شما رو لایک کنه یا براتون کامنت بزاره، از این تکنیک هم در پستتون و هم در کپشنتون استفاده کنید،. اگر از کال تو اکشن به درستی استفاده کنید، می‌تونید، تعامل پست های خودتون رو به شدت افزایش بدید. چند تا مثال برای کال تو اکشن: لایک رو بزن برو اسلاید بعد، با لایکت بهم انرژی بده، سیو کن تا گمش نکنی، اگه خوشت اومد بفرست برا دوستات

خارج شدن پیج از الگوریتم اینستاگرام

 

۱۴- افزایش واچ تایم پست

 

مهم ترین و اصلی ترین چیزی که باعث میشه پست شما وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام بشه واچ تایم هست، واچ تایم مدت زمانیه که مخاطب صرف محتوا و پست شما میکنه. هر چقد شما بتونید واچ تایم بیشتری از مخاطب بگیرید، اینستاگرام هم بهای بیشتری به پست شما میده و اونو وارد اکسپلور میکنه. شما باید با استفاده تکنیک های خاص کاری کنید که مخاطب زمان بیشتری روی پست شما بمونه و سریع از پستتون رد نشه، مثلا کپشن خوب بنویسید و اول کپشن رو جنجالی بنویسید که مخاطب اونو تا اخر بخونه، تو پستتون حتما مهم ترین نکته رو در ابتدای پست بیان کنید و بگید که نکته مهم تر در اسلاید آخره و در اسلاید آخر هم مخاطب رو بکشونید به کپشن و بگید که فلان نکته رو تو کپشن گفتم، دیگه توضیح و مثال از این واضح تر!!؟

 

۱۵- محتوای سمی و به روز

 

اگر به دنبال یک راه تضمینی برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام هستید.باید بگویم تولید محتوای سمی و به روز بهترین روش برای رفتن به اکپلور اینستاگرام هست. خوب این محتوای سمی یعنی چه ؟ ببینید الان که بنده در حال نوشتن این مطلب هستم ، ماه محرم هست.شما هر نوع پیجی که دارید باید خیلی حواستان به مناسبت ها باشد و از آنها نهایت استفاده را کنید.مثلا اگر پیج شما پیج ادیت هست از اول تا اخر ماه محرم فقط پست و استوری های آموزش ساخت عکس و کلیپ محرمی بزارید. یا مثلا اگر پیج شما یک پیج سرگرمی و کلیپ و عکس نوشته هست بیایید و محتواهایی مربوط به محرم انتشار دهید. و مورد بعدی اینکه همیشه محتوا هایی به روز تولید کنید که با مسائل و اخبار روز مطابقت داشته باشه. مثلا اگر یک اتفاق یا اخباری خیلی مهم در یک حوزه رخ میدهد شما هم سریعا یک محتوا مربوط به همان موضوع در اکانت خود منتشر کنید.بالفرض مثال سجاد غریبی در مبارزه شکست خورد و من یک اکانتی رو دیدم که کارش ادیت بود و همون لحظه یک نقاشی فان از سجاد غریبی منتشر کرد و همان پست او سه برابر تعداد فالوور هایش لایک خورد. با این مثال هایی که زدم دیگه مطمئنم معنی محتوای سمی و به روز رو فهمیدید.

نتیجه گیری 

در این مقاله از وب سایت اینستا جوکار، روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام را برای شما توضیح دادیم. در کل به طور خلاصه به این مباحث پرداختیم: چطور پستمون  رو وارد اکسپلور کنیم؟ روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام  ، ترفند های تضمینی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام ،معرفی پیج به الگوریتم اینستاگرام، روش های افزایش واچ تایم، هشتگ گذاری اصولی و… امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید.

درباره‌ی حسین موسوی

همچنین ببینید

دانلود و ذخیره ریلز های اینستاگرام بدون برنامه و سایت

دانلود و ذخیره ریلز های اینستاگرام بدون برنامه و سایت

شما برای اینکه بتوانید ویدیو های ریلز اینستاگرام را دانلود و در گالری گوشی اندروید …

آنالیز و تحلیل کردن استوری اینستاگرام-اطلاعات آماری

آنالیز و تحلیل کردن استوری اینستاگرام-اطلاعات آماری

آنالیز و تحلیل استوری اینستاگرام از جمله مواردی است که مدرسین زیادی در این باره …

آموزش حذف پیج فیک-ریپورت کردن پیج جعلی

آیا حذف عکس و فیلم شخصی از پیج دیگران امکان پذیر است ؟چطور پیج فیک …

آموزش ساخت اکانت در پیکس آرت-ایجاد حساب کاربری

آموزش ساخت اکانت در پیکس آرت-ایجاد حساب کاربری

یکی از قابلیت های نرم افزار حرفه ای پیکس آرت ساخت حساب کاربری است.شما میتوانید …

تولید محتوا پیج بلاگری اینستاگرام-ایده های ناب

تولید محتوا پیج بلاگری اینستاگرام-ایده های ناب

اگر شما هم پیج بلاگری دارید ولی تولید محتوای آن همیشه برایتان یک معضل بوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پشتیبانی